Skadestånd och skadeglädje


Baby Sinclair

Sun shines for me :D

Mitt biträde ringde och det ser väldigt ljust ut för mig just nu. Den som slog mig påstor att han/hon inte befann sig på den platsen den dagen medans de 3 vittnena i förhör har sagt att gärningsmannen faktiskt var där.

Bara de säger i rättegången att han/hon var där så blir denne fälld. Kommer bli lite skrattretande att det går upp till rättegång bara för att man inte vågar erkänna det man gjort. Och sedan se dig lida igenom vittnesmålen där  du blir busted.

Japp jag är skadeglad och i morgon kommer jag att sitta och hånlé dig rakt upp i ansiktet när du själv faller i dina lögner.

Fick veta att skadeståndet inte kan gå under 5000:- så någon gång det här året kommer jag att ha lite mer pengar än vanligt. Tyvärr kan det ta jättelång tid. Det kommer ta flera månader. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men kul kommer det bli i morgon.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra!

2010-01-28 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback