Solsken och fågelkvitter



Ingen Fredrik kom igårkväll.

Jag och Felicia hamnade i varsin soffa med Sex and the city och någon annan film, med han från scrubs (JD) i huvudrollen. Den var verkligen skitdålig. 23.30 låg jag i sängen och sov.

Uppstigning 11 i morse, det var skönt. Utsövd och pigg. (inte så konstigt när man drömmer om Fredrik ^^)
Drömde att han var upå över öronen förälskad i mig och att han ville vara med mig hela tiden. Sen vaknade jag. Skrev godmorgon till killen i fråga och efter ett par minuter hade det lett till en inbjudan hem till honom efter skolan i morgon. *Yeeeah* Vad jag blev glad av det. I love soliga morgnar.

Idag blir det till att dra med sig syrran till Solna, träffa upp Amanda där och sedan gå till Gymmet. Vi hinner väll träna i ca 1.5 timmar. Det räcker gott och väl. Ett minus för att mina hörlurar är trasiga, blir inte samma sak att träna utan sin egen musik, blir snarare tråkigt. Med egen musik kan man drömma sig bort och tänka på något annat. Nu ska jag packa väskan, Ciao.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback