Suuuuuug



Bildbrist.

Tjenare

Kom hem för ca en timme sen. Skoldagen började med Italienska och efter det civilrätt, men då var jag på möte. Efter det var det lunch och sedan straffrätt ( :D ) Matten var inställd så jag drog ner och tränade. Vill ha platt mage till nästa fredag (vilket är heeeelt omöjligt, så länge jag inte klipper av den). Fick bara bli ben idag, 1 mil jogging och 1 mil cyckel, underbart när man har sin egen musik att lyssna på så att man kan följa olika tempon.

Idag blir det till att sitta hemma. Inte en människa har ju något vettigt att bjuda på. Vill man inte haka på o festa så får man sitta hemma. Precis så känns mitt liv. Antingen är det fest varje helg eller sitta hemma, finns inget mitt i mellan. Det värsta är att det alltid är jag som ska åka kors och tvärs över hela j-vla stan, fattar inte varför ingen åker hit till mig någon gång när jag offrar mig för andra. Orättvist är det verkligen. När någon frågar om man vill hitta på något och man säger ja, får man alltid som följd:"men kom hit då"... När jag sedan ber dem komma hit, så kommer en hel hög med ursäkter till att det inte går att ses helt plötsligt.

Är en aning pissed off idag, känner bara att det är orättvist att jag ska sitta henna vareviga helg medans alla andra kan roa sig med olika kompisar. Fuck life before it fucks u.

(ingen aning om varför texten blev fet och stor)

Peace out ..v,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback