Tröstshopping

Tänkte nu illustrera för er hur det går när jag mår dåligt.

Förstår ni eller ska jag förklara? Jag förklarar.... När Mathilda mår dåligt så shoppar hon. Det är liksom ett slags beroende hon har, att tillfredsställa sig själv genom prylar, kläder, smink eller annat. Brukar inte bli så mycket oftast, men pengar kostar det.

Idag fick det bli filmerna: Get Rich Or Die Tryin, Red Eye, Blackout och Storm Warning. Japp, jag har Get Rich... på datan, men jag älskar att ha DVD:er. Ett par lila handskar - som jag tänkte matcha med min lila väska (som numera, jämfört med handskarna är kornblå) Missmatch helt enkelt. Sen hämtade jag ut örhängena från beställningen som gjordes sist jag mådde dåligt. Kan faktiskt inte erkänna att jag är oekonomisk.  Filmerna kostade 39:-/ST, örhängena kostade 20 x 2 och 15 x 2 och handskarna var på 50% så 75:- för dem.

På fredag blir det en iPod också, hittade den färgen jag ville ha ute i Barkarby Outlet. Får köpa lillesyrrans Koss-hörlurar för 250 kr. Så det går fint nu.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan krypa till sängs. I morgon blir det skola, träna och sen sy om min kjol :D

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback