Uppdate


Bild från förra årets Tallinn-kryssning

Inte uppdaterat på några dagar, men har anledningar.
I söndags blev jag väckt omkring 10.40 av att de ringde från jobbet och bad mig komma in och jobba istället för en, vilket jag gjorde. Jobbade från 12-16. När jag var hemma vid 8-tiden på kvällen blev det dusch och sen pratade jag med Fredrik i telefon i någon timme. Efter det pluggade jag Engelska till klockan var ca 02.15. Kunde dock inte somna innan klockan var 04 något.

Upp klockan 06.00 igår så var jag i skolan, fick veta mitt betyg i Psykologi. MVG. Mitt första MVG i gymnasiet, blev oerhört glad. Det gjorde min dag. Efter skolan drog jag och Jennie till gymet. Hon fick cocha mig och det gick rätt bra. Så solade vi efter och käkade.

Kom hem 18.45, hoppade in i duschen och gick och la mig i sängen kl 7 redan. Somnade 20 över och sov sedan fram till 12. Kollade telefonen, skrev godnatt till Fredrik, som inte hört av sig på hela kvällen. Försökte somna om sen men det gick inte. Efter nästan en timmes tårar skickade jag ett nytt sms och efter det kunde jag somna om.

Vaknade kl 6 i morse och åkte till skolan... Blev Idrott först och efter det Scenisk gestaltning. Donken till lunch och nu är jag tillbaka i skolan. Blev mulad för första gången på 4 år.

Magsjuk igen, så ska nog ta mig hem.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback