Bröllopsfrisyren + idagdagen


Fixade Felicias hår igår.
Inte det snyggaste, men man kan inte göra så mycket med hennes korta, uppklippta, uttunnade frisyr. Blev ju inte fult i alla fall, synd bara att hon inte har ljusa hårspännen själv utan var tvungen all låna mina.


Anyway, supertrött idag. Somnade närmare 04.30 i morse och så uppstigning nu kl 12 för att ta en dusch och äta lunch. Ska på möte med en terapeut idag för att prata lite och se ifall jag ska gå dit och prata ännu mer. För mig är det viktigt att hitta någon jag kan lita på, vilket är svårt. Men vi får hoppas på att hon kvalificerar sig. Kommer inte ihåg vad hon heter riktigt. Mötet är i Jakobsberg och efter det ska jag in till stan och träffa Jennie.

Ska vakta hennes hundar med henne och så ska vi gå ut och käka middag, kan det bli bättre? - Jo mina skor kunde ha kommit idag =( men dom kommer nog i morgon om jag har tur.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hejsan!



Det var ett tag sen :D Här är det bara bra men jag har bytt blogg och riktat in mig mot hälsa, träning och kost. Den gamla bloggen, nilma.se, kommer inte direkt att användas längre.



Hoppas du kika in ändå!

2010-07-01 @ 15:16:21
URL: http://maliniform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback