Delar med mig av en låt som jag fastnat för



Mellony - Alla dessa Schtekare

Brygga:
Jag har lessnat, varje dag
så hör jag erat jävla tjat.
Backslick, pengar, stureplan,
nu får det fan va bra!

Vers 1:
Jag har mina brillor på idag,
En ny kavaj nästan varje dag.
Min farsa ger mig allt jag vill,
Sen så adderar du lite till.

Allting kommer gå så bra,
ikväll ute på stureplan,
Jag kommer bjuda rundan runt,
för pappa har laddat kortet fullt.

Brygga:
Jag har lessnat, varje dag
så hör jag erat jävla tjat.
Backslick, pengar, stureplan,
nu får det fan va bra!

Jag har lessnat, varje dag
så hör jag erat jävla tjat.
Backslick, pengar, stureplan,
nu får det fan va bra!

Refräng(x2):
Alla dessa schtekare,
som tror dom är så jävla bra,
Dom kommer få se på andra tag, ja
en vacker dag!

Alla dessa bratz som går på
stureplan varenda dag,
Ni får skärpa er och schteka
någon annan dag!

Brygga:
Jag har lessnat, varje dag
så hör jag erat jävla tjat.
Backslick, pengar, stureplan,
nu får det fan va bra!


Vers 2:
Med inbakad frilla kommer jag,
Allting känns så underbart,
Har aldrig jobbat ens en dag,
kommer aldrig behöva hoppas jag.

Dom utan pengar är ingenting,
Dom jobbar och sliter, får ingenting.
Mja, det känns ju ganska bra,
att få allting serverat på silverfat.

Brygga:
Jag har lessnat, varje dag
så hör jag erat jävla tjat.
Backslick, pengar, stureplan,
nu får det fan va bra!

Jag har lessnat, varje dag
så hör jag erat jävla tjat.
Backslick, pengar, stureplan,
nu får det fan va bra!

Refräng(x2):
Alla dessa schtekare,
som tror dom är så jävla bra,
Dom kommer få se på andra tag, ja
en vacker dag!

Alla dessa bratz som går på
stureplan varenda dag,
Ni får skärpa er och schteka
någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback