En dag på stan

Hemma hos mormor igen efter en heldag på stan. Jag och felicia åkte dit vid 12.30. Har helt missat årets SommarRea, men gick i alla fall in på H&m och lyckades fynda en smyckesväska, string och en sjal för totalt 90:-
Sjalen sdot jag och kollade på redan i vintras men då kunde jag inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha så jag tog en svartgrå. Idag hittade jag den andra jag ville ha (brunbegie) för 50:- tidigare pris 129:-

Blev glad över mina små köp. Gick och åt lite god mat med Felicia, efter det mötte vi upp Johan och Erica för att ta en fika. Fick invänta hennes bror också innan vi kunde gå och sätta oss med en kopp chai latté och en bit vit chokladtårta. Satt på coffehouse by George i ett par timmar och pratade strunt. Sedan fick Johan och Erica bråttom hem för att hinna städa och äta innan jobbet, pappa ska övernatta där eftersom våra kusiner kommit till ifrån Schweiz till Sverige.

Då kom Erica på den jättebra idén att ta med mig och Felicia så kunde vi hjälpa henne städa. Vilket vi gjorde, eller i alla fall jag. När jag var klar med dammsugandet satte jag mig i soffan och studerade hennes 3 sötnosar till katter och hennes sötnos till hund. Riktigt speciella, egendomliga djur. Lyckades fånga dem på bild så slänger upp de lite senare.

Fick ringa mormor för att be om hämtning eftersom de skulle iväg till jobbet (i helgen hålls en festival i Gävle som heter "Getaway Rock Festival") där ska de jobba som bartenders i VIP-tältet. En massa folk som tagit sig hit till Gävle. Träffade på 2 festivalare i stan som bokstavligen stoppade oss för att fråga hur man skulle bära sig åt för att hamna på förstasidan i tidningen. Vi gav dem en hel del förslag innan vi de knatade vidare.

Tänkte kika klart på POC Vid Världens Ände, nu. Ni får bilder på Ericas katter om ett par timmar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback