En lång dag

Då har man precis landat hos mormor igen då. Sofi kom, som sagt, och väckte mig i morse. Efter det drog vi hem till hennes pappa för att hämta en till moppe samt möta upp Natalia. Då var vi alltså Jag, Sofi, Felicia och Natalia som åkte iväg och badade på brämmen. Efter en stund kom Sofis pappa och kusin för att joina oss. Badade, solade och hade roligt ett tag och sedan bar vi oss av hemåt. Eller nja, hem till Sofis mamma för att bada i hennes pool i stället.


Lyckades göra världens tabbe när vi stannat till vid en kiosk för att köpa glass. Skulle starta moppen igen, men den är tjuvkopplad för att låset är trasigt så man måste kick-starta den.... självklart hade jag för mycket gas och 0 broms, fick i stort sätt springa efter moppen för att sedan hajja att släppa bromsen. Moppen drog ner mig i marken, landade över moppen och hela benet är upprivet. Kort sagt har jag precis fuckat upp den här sommarens solbränna. Har nu två stora plåster på benet (ett på smalbenet  och ett på låret nästan vid rumpan). Blev skakis ett tag sedan körde vi i alla fall vidare hem till Sofis mamma så fick hon lägga om mina sår sen fick jag inte bada i poolen heller, låg och solade i stället.
NI SKA FÅ BILD PÅ SÅREN/PLÅSTREN I MORGON.

Begav oss tillbaka till Sofis pappa för att grilla hamburgare efter nån timme och sedan kom vi på att det kunde vara bra att köra förbi mormor så hon inte trodde att vi sprungit bort. Så 20.30 var vi hos mormor igen... Hade inte hört av oss sen vi åkte till stranden vid 12.30. Varken jag eller Felicia hade mobil med oss. Mormor hade tydligen åkt iväg för att kolla om vi var kvar på stranden men, men.


Drog in till stan efter att ha lyckats övertala mormor om att vi inte kommer få träffa Sofi på länge. Självklart fick vi inte det egentligen. Ibland är man busig. Tog mopparna in och tillbaka. Sofi hälsade på hennes vänner och jag & syrran hälsade på vår bror och hans tjej en stund. Vi ska träffa dem ett par timmar i morgon också.


Nu sitter jag här och äter jordgubbar med mjölk och tänkte snart krypa till sängs. Har vart en lång dag och i mrogon blir det ännu en sådan. I morgon ska man upp tidigt för att duscha sedan in till stan och träffa brorsan och Erica, efter det får vi se vad som klurar i buskarna.


Nu vet ni vad jag gjort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback