Flow

Om ca 45 minuter är Dinosaurs (the complete series) färdigtankade. Det har tagit ca 2 veckor. Tummen upp till att det är klart snart.

Idag ska jag åka och möta upp Jennie i Solna, när hon slutat jobba. Sa ska vi handla och sedan åka hem till henne o käka + tvätta kläder. Efter det blir det nog en fika i stan och snacka lite skit.
Hoppas att jag får en liten massage idag eftersom hon alltid får det i vanliga fall... På Öland sov jag i en träsäng med dålig madrass och en dag på stranden hade jag en sten under filten som tryckte in i ryggen, lyckades inte få bort den...

Anyway, hoppas jag får lite massage i alla fall. Ingen aning om vad som händer sen, men blir det för varmt skulle vi ta oss ett dopp någonstans. Vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback