Göteborg

Nu är göteborg över... Jag och Jasmin sitter och väntar på att vårt färdmedel hem till stockholm ska komma. Eller det är väll bara jag som väntar eftersom Jasmin är och köper mat åt oss. Jag blev officiell väskvakt! Den ni... Förhoppningsvis är det inte så mycket folk på bussen hem med tanke på att det är måndag och mitt på dagen. Då kanske man kan sova ett par timmar och fördriva tiden på så sätt. Vad kan man säga om underbara göteborg då? Jag finner inga ord för hur mycket jag älskar den här staden. Vill verkligen inte åka hem, trivs som fisken i vattnet men tyvärr har allt ett slut, så även denna resa. Plånboken är tom precis som kontot och jag börjar jobba igen på onsdag. Med andra ord finns en hej del anledningar till att jag inte kan stanna här. Eftersom jag inte har en dator i närheten och alla bilder härifrån finns i kamerans minneskort så kan ni förvänta er en bildbomb antingen i natt eller i morgon beroende på hur trött/pigg jag är ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback