Mycket på gång

Får bli till att dejta kudden nu. Finns inget att göra nu för tiden så.
Sova ut i morgon för att orka göra sig i ordning för fest. ingen aning om vad jag ska köra på för smink eller kläder, det blir liksom en överraskning för mig också.


Var ju på möte med min terapeut idag. Börjar komma upp ganska jobbiga frågor som man ska besvara. Gör även att man tänker en hel del hemma. Får ju nästan huvudvärk av allt tänkande. Tror ändå att man utväcklas mest genom sina egna tankar och ändrade tankebanor, jag har redan fått svar på en hel del genom att gå på samtal med henne. Har över ett år kvar på mig att förstå varför jag idag mår som jag gör. Vi tar det som det kommer.


Fick precis för mig att jag ska städa och möblera om i morgon, kommer kännas skönt. Blir väll till att byta plats på sängen och skrivbordet så har man genast gjort en jätteförändring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback