Planer och åter planer

Ni får bilder i morgon i stället, blev för trött för att orka leta fram kameran.
Jag och Jasmin ska åka hem till min mamma i morgon för att hämta tält och sovsäck till Göteborg. För övrligt första gången någon ifrån skolan träffar min mamma, hoppas hon e på "bra humör" och nykter så man slipper skämmas. Innan vi pker dit ska jag försöka få med min Jasmin till centrum så hon får se vilket hood jag bodde i, skämt å sido. Behöver inhandla en ny bikini och plånbok inför avresan så kan lika gärna passa på att kika där.

Förhoppningsvis är SommarRean i full gång så man kan hitta något billigt och fint.
Så hoppas jag att hon orkar hänga med till Ica i Infra city så jag får hämta ut min kudde som äntligen kommit fram. Fick ju vänta på den ett tag.

För övrigt blir nog Göteborg mina sista fria dagar som shoppaholic eftersom jag måste försöka skrapa fram 23.000. Tänkte försöka samla ihop i alla fall 5000:- och betala in. Det är ju min egentliga del utav summan. Efter de tusenlapparna tänker jag unna mig lite shopping igen och utomlandsresan som kanske blir av över nyår. Och sen ska jag försöka få råd med en studentklänning och studentmössan. Om jag fortfarande har en skuld kvar efter det måste jag försöka fixa pengar igen.

Här ser man långsiktigt och planerar i god tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback