Resultat

Sådär såg jag ut när jag begav mig hemifrån igår. Fick bara positiva komentarer förutom här på bloggen. Jag tycker själv att jag var snygg igår så Huddinge-tjejens komentarer om hur ful jag är, rörde inte mig ett dugg.


Klart att det inte är så lätt att vara trevlig mot andra om man är osäker på sig själv. Avundsjuka riktad mot mig är något jag fått tampas med i hela mitt liv på olika sätt. Fast alla kan ju inte vara lika snygga som jag, det fattar jag ju själv.


Lite smått sliten idag, men det är bara att kliva in i duschen och börja om hela processen... Ikväll är vi på gång igen. Förhoppningsvis lika trevligt som igår. Eftersom det är 2 fester den här helgen får ni bilderna i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback