Semester 2010


Bild från förra våren

 

Kom precis på faktumet att min semester har börjat, vet att jag skrev det tidigare. Men den har verkligen börjat nu - helt underbart. Nu börjar sommarstressen.... På tisdag åker jag till Gävle och så kommer jag ju hem på lördag, då blir det direkt att packa om väskan för att åka ner till Öland nästa söndag. Så kommer jag hem 17:e då ska amn tvätta upp kläderna igen och börja packa väskan för 3:e gången, hämta tält och sovsäck hos mamma för att dra iväg till GÖTEBORG med Jasmin den 21:a.

Fan vad jag är pepp på semester och resorna nu. Allt som vart planerat sen i Januari komemr äntligen att hända. Den här månaden smäller det. Nu ska vi ha kul, nu ska vi leva.


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: Äsch, hellre för kallt än för varmt säger jag!

2010-07-04 @ 22:43:35
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback