WTF

Någon håller på att driva mig till vansinne!!!

Skulle jobbat 4/7 men blev tillfrågad ifall jag ville bara ledig, det kunde jag ju vara liksom. Då bokade jag in 2 extra pass i Augusti i stället. Kom hem i lördags och såg till min förvåning att någon tagit bort 2 av mina pass för Juli månad (27/7 & 29/7), så nu ska jag bara jobba en ynka dag den här månaden. Kikade in på Augusti för att se hur det såg ut, då ser jag att ännu ett arbetspass försvunnit (3/7). Tycker inte att detta är OK!

Är det dags att söka nytt jobb eller? Känner mig lite smått hatad. Vill ju jobba så mycket som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ring din chef och fråga vad som hänt. Har du fått pass ska du ju ha dom.

2010-07-20 @ 00:29:35
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback