Boys in the girls room



Tjabbaaaaa

Hann inte blogga något igår, fick ett besked ifrån ungdomsmottagningen som jag hoppats att jag inte skulle få, men ändå anade skulle komma. Åkte dit och pratade lite sen var allt klart (typ). Mötte upp Amanda och gick runt i Jakobsberg med henne ett tag innan vi träffade Erica & Co. Efter en stund gick vi mot bussen för att åka hem. Skulle ju faktiskt få besök senare på kvällen.

Jag och Amanda åkte i alla fall hem till mig, jag storstädade mitt rum medans hon ville att jag skulle lyssna på alla möjliga låtar från youtube och spotify... vilket jag inte riktigt hade tid till.
Andy och hans killkompis kom i alla fall hit någon gång på kvällen, jag hade precis blivit klar med allt och hunnit sminka mig dessutom. Pratade, lyssnade på musik, kollade på film, "lekte" sannig eller konsekvens med min kortlek och pratade ännumer - var vad vi gjorde.

Står "kuksugare" på ett par ställen i min säng - hur kommer det sig?
Somnade inte innan halv 6 i morse. Trött och jätteseg just nu, men ska man upp och jobba i morgon så är det nog bara bra att vara trött, då kan man lägga sig tidigt ikväll.

Tro som ni vill men mitt rum rymmer en hel del människor. Nu var vi ju bara 4 pers här inatt fast med fler madrasser kan man trycka in fler... Sleepover någon?
Tyckte lite synd om Andy så han fick sova i min säng, fast tror han missbrukade min vänlighet där. Det första han gjorde var att försöka kasta ner mig med huvet före - visserligen kittlade jag honom så han fick nått jäkla ryck, men ja nu ska vi inte gå in på detaljer.

Jag har i alla fall haft riktigt roligt inatt. Skojfriska människor, lite bus och en hel del missuppfattningar. Livet är värt en chans. Man behöver bara lära sig att uppskatta det. Ta för er när ni har chansen och håll inte tillbaka.
Njut fullt ut - njut livet ut!

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback