Brevväxla = oldschool

Skakar i hela kroppen.

Har suttit och pluggat i några timmar nu och mitt i allt plugg fick jag plötsligt inspiration till ett brev som jag tänkt skicka. Nu ligger det vikt och inklistrat i ett kuvert addresserat till en destination där jag förhoppningsvis ännu är ihågkommen.
Jag blev nervös och fick kalla fötter. Förhoppningsvis ingen fara. Hjärtat slår i 190 Km/h.

Nej det är inget kärleksbrev jag skickat. Det är ett välformulerat "tack för allt- brev". Om jag lägger det på brevlådan i morgon så borde det vara framme till på fredag senast. Har jag tur då är det rätt persom som öppnar brevet.

Nu ska jag fortsätta plugga, skriver sen

Peace out
 ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback