Frågor utan svar



Vad gjorde jag för fel? Vad har jag gjort? Varför räckte inte jag till? Vad sökte du som jag inte hade?

Nu när jag har lugnat ner mig lite har frågorna kommit till mig. Frågor som aldrig kommer bli besvarade. Jag kan inte sluta tänka på dig. Tänka på vad jag gjorde för fel... Jag tror inte att det sitter i mitt val jag gjorde den kvällen. Jag tror att du hade bestämt dig långt innan.
Jag tror sånt jag inte vill tro om dig. Jag vet tyvärr att jag har rätt i en del, men frågan är hur mycket av det jag tror är rätt egentligen? Allt du sagt till mig under den här tiden speglades i dina sista sms till mig där spegelbilden gav dina ord formen av en 5-månaders lång lögn.

Du sa att du inte träffade mig bara för att ha sex, men när vi slutade ha sex så slutade du träffa mig och i stället hade du sex med någon annan... Det säger väll allt? Du sa att om det inte blev du och jag så skulle du inte bli tillsammans med någon på länge efter mig - ändå tog det dig 6 dagar att bli tillsammans med henne, något jag inte lyckats med på 5 månader.

Vet inte vad du säger men jag tror att mina kopplingar har med varandra att göra. Fler frågor uppkomemr allt eftersom och jag vill bara ha mina svar... Svar jag aldrig kommer få.

Vad gjorde jag för fel? Utnyttjade du bara mig? Varför var du inte vuxen nog att prata om det i stället för att fly? Hur kunde du lämna mig ensam just där? Vad hände med det du kallade sanning? Varför tyckte du att jag förtänade dina lögner?

Frågor helt utan svar. Frågor jag kommer fråga mig själv under en lång tid. Jag glömmer inte dig, jag saknar dig. Jag hatar mig själv för att jag älskar dig.
Ta hand om dig.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback