Ingen sovmorgon i morgon heller

Idag åkte jag hem till Jennie i stan, var där strax efter 2 så åkte vi till Fridhemsplan en sväng, gick ut med hennes hundar och så gav jag henne massage. Vid 5-tiden åkte jag ifrån henne till Kista för att träffa felicia och hennes kompis. Skulle gå på bio. Blev Sex and the city (igen) de hade inte sett den.
Erica och Michelle satt på samma film - lite kul.

När vi stod och väntade på bussen till Sollentuna ringde en jobbarkompis till mig och frågade om jag kunde ta hennes pass i morgon... Jag har inte lärt mig säga nej än så ska jobba från 09.45 - 15.30... Det första jag tänkte var "INGEN SOVMORGON I MORGON HELLER". Det enda Hon sa var "Du har ju hela eftermiddagen och kvällen på dig att göra saker sen".

Haha jaja, blir väll kul att jobba i morgon ändå. De pengarna kommer ju in på Juli-lönen och vart är jag då? Jo, i GÖTEBORG!!!  Så ska verkligen inte klaga.

Slänger in ett inlägg när jag kommer hem i morgon.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback