Låt mig få sova



Jag fattar inte vilken del utav "SOMMARLOV" folk inte förstår :@

Jag vill kunna sova hur länge jag vill utan att någon ska väcka mig. Spelar ju ingen roll om jag stänger av telefonen, då är det någon som står och knackar på dörren istället.

Idag har jag blivit väckt 3 gånger utav telefonen. Först ringde Felicia för att säga att jag ska gå över med monopol-spelet till min kusin. Sen ringde mamma en halvtimme senare för att be mig hälsa felicia något, sen ringde felicia upp en halvtimme efter det och fortsatte tjata om monopol.

Man får inte sova ut när det är skola och man får inte sova ut när det är lov. Kan folk ge fan i att ringa varje morgon? Jag vill för en gångs skull kunna lägga mig ner och sova tills jag vaknar av mig själv, jag kommer inte ihåg sist jag fick göra det. Det är faktiskt lov också, då ska man få ta igen sig och vila upp sig.

Nu ska jag försöka få min arbetströja torr... tvättade den för ett par dagar sedan och tumlade den, men den var dyblöt när jag skulle packa ner den nyss. Den åkte in i tumlaren så jag hoppas verkligen att den är klar 14.30 då jag ska gå till bussen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback