Rolig natt

Inatt runt 2-tiden sneakade jag och Felicia ut för att träffa en sällskapssjuk Waffin. Han skrev på facebook att han och Jens hade fest och ville att vi skulle komma dit så jag skulle övertala Felicia att gå dit, vilket jag lyckades med. Så vi smög ut tysta som möss och väl ute ringde jag Jens för att jag hade mina aningar om att han inte hade någon aning om att han visste att vi skulle komma.

Han svarade inte vilket töd på att han sov. Ringde Waffin och frågade om Jens var med på att vi kom, han sa "ja", då sa jag att han låg och sov. Vi gick i alla fall dit och satt o snackade med honom ett tag innan vi begav oss hemåt, var hemma vid 4-tiden. Alltid humor när man träffar honom. Men fest var det absolut inte.
Lite roligt dock.

Nu ska jag börja fixa mig inför dagens bröllop, bilder kommer antingen ikväll eller i morgon beroende på hur trött jag är.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: GreenSmycken

Fin blogg :)



Vänligen besök vår blogg för fina och billiga smycken<3



Mvh/Greensmycken

2010-06-30 @ 18:47:53
URL: http://greensmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback