Skolavslutning

Skolavslutning idag.

Hade på mig min nya blå-vita tunika som jag beställde ifrån Ellos senast. Skulle ju haft den vid ett annat evenemang men jag blev plötsligt oinbjuden dit. Var riktigt söt idag. Hade tunikan till vita leggings och vita klackar, naturligt sminkad och lätt fixat hår.

Jasmin fick stipendium på 2000 kr, Jättegrattis till henne, igen. Trodde jag skulle få det men det var så mycket annat det stod för vilket passade in på Jasmin. Så länge det gick till henne och inte till någon annan, är jag glad. Hon har förtjänat det.
Fick våra betyg också... 3 mvg, 7 vg, 7 g och 2 ig (som ska tentas av)

Efter avslutningen gick jag med Jennie hem till henne, målade hennes naglar, gav henne massage och fixade hennes hår inför en studentmottagning. Åkte till Jakobsberg med henne och kikade runt lite, hälsade på Anna och fortsatte sedan kika runt.

Kom hem kvart över 6 o käkade middag. Sen dess har jag bara tankat ny musik och njutit av ledighet, känner mig otroligt rastlös och partysugen... WTF to do liksom?


I morgon blir det Philippas student + mottagning i knivsta så blir borta hela dagen med trevligt folk.

Tog inga bilder idag, men ska ha samma kläder i mrogon också så tar bilder då :D

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback