C'mon

Jag som hade hoppats på att få jobba i morgon...
Natten till igår fick jag lock för örat. Trodde inte att det var någon större fara med det men nu inser jag att man kanske ska besöka farbror doktorn i alla fall.

Har försökt göra rent örat över 5 gånger med revaxör, spolat med ljummet vatten, haft olivolja i örat, spolat ännumer vatten och verkligen ingenting hjälper. Jag hör inte ett smack på höger öra. Vore inge vidare att komma till jobbet i morgon, stå 6 timmar i kassan och inte höra vad kunderna beställer. Skulle göra bort mig totalt.

Hoppas på ett mirakel under natten. Tror inte att det hjälper men hoppas kan man alltid göra. Går det inte över inatt komemr jag att sjukanmäla mig i morgon och åka till en läkare för att kolla vad som hänt mitt stackars öra. "17-år och halvdöv" vore ingen rolig stämpel precis. 

Någon som vet ifall man kan operera trumhinnan om man har pajat den? Eller är man döv like forever då?

Peace out
..v, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback