Ack så sött



Ack så söta.

Beställde ju den gula i fredags (från laredoute.se). Tycker de ser så mysiga ut så idag la jag även till den rosa i varukorgen. Tänkte att det kunde passa under sommaren. Kalla mig shopping-galen... men 102:- För dessa tillsammans är ingenting. Dessutom kommer de båda passa sjukt bra med de nya leggingsen och väskan jag beställde.

Kommer i försig passa till mina svarta väskor som hänger hemma också, nu är jag förberedd för sommaren. Mer blir det då. Har tänkt köpa massor med linnen, t-shirts, klänningar och tunikor. Behöver rusta upp garderoben med leggings och tights också. Fast än så länge är det ju på god väg. I'm feeling good.

Ska berätta en hemlis när jag kommer hem ikväll ;)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback