En glad Mathilda

Ska snart hoppa in i duschen.
Började dagen med lite sommarshopping på LA REDOUTE ^^


Topp 51:-
Väska 149:-
Leggings 129:-

Så kan man ju kombinera hela outfiten tillsammans eller till alla andra kläder i min garderob. Smart va?
Måste erkänna att jag är rätt duktig när det gäller shopping, jag handlar bar på REA och är det något som inte är nedsatt så väntar jag antingen på att priset ska sänkas eller så tänker jag i flera timmar på om jag verkligen behöver det.

På REA-varor tänker jag inte mycket, jag går på känslan mer och viljan. Jag har alltid velat ha sånna tights men aldrig vågat köpa dem. Och dessutom håller jag på att göra om min klädstil så halva garderoben kommer ryka ut, då behöver jag ju nya kläder - som inte är så jag.

Nu ska jag studdsa in i duschen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback