=)

Borde packa just nu fast jag orkar inte. Ligger o väntar på att Kari ska komma hem så vi kan åka till mamma o hämta min slalomutrustning och vinterkläderna. När jag kommer hem får det bli till att packa - nu kom hon förresten.

Okej så hämta skidorna och packa, det var något mer... justja, fylla på iPoden med musik och film. Sen är jag redo för Sälen. Åker i morgon på förmiddagen är det sagt. Tar inte med datorn så ni kan bara nå mig på mobilen, hellst sms då det är jävligt svårt att prata i telefon medans man åker. Jag har inga pengar på telefonen så kan inte ringa upp heller.

Hur mår man idag då? Förutom skit så ännumer skit. Inte på samma sätt som tidigare är mer lättad, mer förbannad. Har kommit upp så många frågor i mitt huvud - frågor som aldrig kommer få sina svar. Det kanske är vad livet går ut på - när man löst en fråga så kommer nästa och därefter nästa. Man kan liksom aldrig lösa ut allt. Livet är och förblir en gåta.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback