Helgen

Jobbade 12-16 igår, åkte hem jättesnabbt, flög in i duschen och efter 20 minuter var jag utanför dörren på väg hem till Fredrik.
Kollade på youtubeklipp, south park, solsidan o lite annat innan vi gick o lade oss för att konstatera att vårat "puss&kel-förbud" inte skulle gå att hålla. Fast sen gick ju jag lite över gränsen också klart det inte gick att hålla sig då.

I morse ringde klockan 10.30 - dags att göra sig redo för jobbet trodde jag.... Men nej där låg jag med hosta och snorig näsa så något jobb blidde det inte. Istället blev det våffellunch och ögongodis.


Det jobbigaste är att Fredrik är den bästa killen jag någonsin mött. Han är den snällaste, finaste, underbaraste, sötaste, gosigaste, mjukaste och snyggaste människan jag sett. Utan han vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Än vet vi inte hur det här kommer gå. Vi får bara vänta o se vart vi hamnar - jobbigt är det minsta man kan kalla det. Hjärtskärande är tanken av att se mig själv stå ensam efter allt, mer exakt beskrivning. 

Jag trivs så bra med honom - bara det är vackert för mig.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback