Lång historia kort

Ber om ursäkt för att jag inte slängde in något inlägg igårkväll. Kom hem strax efter 23.30 så slängde mig på sängen direkt och grät mig sorgligt nog till sömns.

Alla konstiga inlägg om att jag kännt mig avvisad och tillbakahållen har äntligen fått en förklaring. Var hos Fredrik efter skolan igår och där brast allt. Efter att tillsammans ha lagat middag och käkat så satte vi oss för att kolla på film på hans rum. Så satt jag nog alldeles för tyst alldeles fööör länge vilket ledde till att han förstod att något var fel. Så försökte jag att hålla honom utanför det genom att säga att allt är lugnt.

Problemet var bara att mina ögon var så tårfyllda att de vilken sekund som hellst skulle rinna över, det såg han med. Till slut sa jag som det var... massor av vad det är. Kändes jättejobbigt men också nödvändigt.

Har aldrig vart så öppen mot en kille. Aldrig ens gråtit framför en kille. Fick svälja min stolthet regält innan jag kunde säga något om hur jag kände. Tror inte att det kom som en shock, mer bara oförberett. Känns iaf bättre nu efter att ha pratat igenom allt i typ två timmar. Du vet i alla fall hur jag känner för dig. Tack för kramen - kommer sakna dina pussar... men vem vet, det kanske det är värt?


Överraskningen från igår var att jag har vg i idrott i stället för mitt tidigare ig.. Samma när det gäller svenska B, Vg där med.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback