Pannkakor & rättsystem

Blev sugen på pannkaka.

Ställde mig och rörde ihop smeten och började grädda några pannkakor då Kari kom hem. Bad om ursäkt ifall hon hade tänkt att göra någon annan mat men nu fick det bli pannkaka. Hon envisades med att det var efterrätt så hon gjorde i ordning soppa, fick bli förrätten det.

Gulaschsoppa och pannkakor med glass. Kan inte bli godare. Nu kommer hon inte tjaffsa om matlagning på ett tag, huvudsaken det. Hon säger alltid att vi är så dåliga på att laga mat fast att jag kan om jag vill (det vet hon) fast ibland får jag ett ryck o ställer mig vid spisen - då blir hon glad =)

Fick ett brev idag. Skulle bli ännu en rättegång angående misshandeln jag utsattes för i somras, men "motståndarparten" genomförde aldrig sin överklagan så domen blir vad den var tidigare (forfarande till min fördel).

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback