Stereo Love



Kärlek på den här låten!!!!!!!!!!


Kom hem för några minuter sedan, hunnit duscha och packa in rentvätten i garderoben. Snart bär det av på barnkalas... är otroligt otaggad på det. Känns ungefär som att festa en helkväll och supa sig redlöst full - komma hem 5 på morgonen och däcka i sängen med huvet före och vakna där man somnade för att sedan gå upp o festa ännu en gång. Shiiiiit-jobbigt.

Får berätta mer om min helg sen när jag kommer hem. Sov hos Fredrik i fredags och sen sov jag ute i Knivsta inatt, hos Wim och Nettan (mitt gamla jourhem).

Lyssna på låten och njut

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tack :) vi hade det väääldigt trevligt!!



ah men det låter bra det med :)

planerat nått i veckan?

kram

2010-03-07 @ 20:17:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback