Äre inte det ena så äre det andra.

När jag vill skriva av mig i min blogg får jag alltid kommentarer av folk om att jag försöker söka uppmärksamhet och att jag ska kontakta någon som bryr sig o inte skriva sånt här.

Men det här är min blogg och jag skriver vad jag vill.

Mamma har ringt mig varje dag den här veckan med nya påhitt som att hon blivit erbjuden jobb på SAAB för en månadslön på 150.000, att hon vunnit en resa på internet där 4 personer få bo 4 nätter i hawaii, 6 nätter i orlando, 4 nätter på bahamas och 6 nätter i malaga... Självklart tror inte jag på detta.

Så ringde hon idag och sa att hon blivit misshandlad, vilket jag självklart inte heller trodde på så jag lade på luren för att jag har bättre för mig än att lyssna på en mytoman. Senare nu på kvällen för ca en timme sedan fick jag då veta att hon faktiskt har blivit misshandlad och nu ligger på sjukhus.
Vad min moster berättade, enligt vad hon hört av min mormor så hade mamma och pappa bråkat sen inatt när hon låg och sov hade han kommit in och misshandlat henne. På något sätt hade mamma lyckats ta sig till grannen för att ringa polisan varpå min pappa tagit alla husnycklar, låst dörren och stuckit därifrån. När polisen kom fick de ringa låssmed för att dyrka upp dörren.

Det kan även ha vart så att de bråkade, mamma gick till grannen, ringde polisen och pappa drog med nycklarna så låssmeden kom och dyrkade upp, men att pappa kom tillbaka jättetidigt på morgonen, låste upp dörren och misshandlade mamma... Inte riktigt säker på om misshandeln skedde innan eller efter mamma ringt polisen.

I alla fall vet jag att mamma blev misshandlad så illa att hon inte kunde vrida på huvudet och mormor eller polisen tvingade henne till sjukhuset. Polisen kom även på morgonen/dagen. Pappa försvann och polisen hade vart på hans jobb för att få tag i honom men han var inte där. Smsade honom tidigare men fick inget svar, ringde sedan ett flertal gånger utan svar. Trodde då att han var häktad, men jag fick nyss ett sms av honom där det ifrågasattes vem som sagt att mamma ljuger... eftersom jag hade sagt det till mormor.

Tappade all fokus på pluggandet och smsade min lärare, ska egentligen ha prov i morgon men får köra på ett omprov i stället.


Förstår mig faktiskt inte på min familj. Den är så extrem på alla plan att det ta mig fan är otroligt att vi alla lever än. Är det inte det ena så är det de andra. Förstår inte hur jag ska orka med längre. Nu vet ni varför jag inte kommer till skolan i morgon och att jag kanske är deppig ett tag. Jag återhämtar mig snart ska ni se.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Hanin

<3

2010-05-27 @ 21:50:48
Postat av: Elin

no fun :( <3

2010-05-27 @ 22:07:29
URL: http://smallterd.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nästan så att hela familjen borde splittras och inte ha kontakt med varandra för att alla ska må bra. :/

Trodde också att hon ljög om misshandel, trodde hon hade fått ett blåmärke eller nåt, sen sa pappa att han hade misshandlat henne och jag blev riktigt besviken på honom

2010-05-29 @ 21:06:06
URL: http://fel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback