Fullt upp

Förlåt för den kassa uppdateringen men jag har haft fullt upp idag.
Först gjorde jag mig i ordning inför Jasmins födelsedagsfirande som hon hade i hagaparken trotts att hon inte fyller år innan onsdag. Efter det åkte hon ock jag till Stinsen för att kolla löparskor på löplabbet och där hittade jag mina rosa/grå skönheter. Dyrt men jävligt sköna. Är glad för att jag inte ens behöver betala hälften själv. Min Andel blir 500:- Efter Stinsen åkte vi hem till mig, glodde på film, käkade middag ovh försökte plugga matte vilket inte gick någe vidare för mig.

Ni ska få se bild på min otroligt goda middag i morgon för ikväll har jag fullt upp.

I morgon ska jag jobba på donken från kl 12.00-19.30 så jag måste stryka mina arbetskläder snart eller i morgon?
Så imorgon kväll ska man packa inför lördag då ajg först jobbar i kyrkan från 09.00-13.00 sen åker ajg till Fredrik och sover hos han till söndag.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback