Jordens 2 skönheter

Då var den här helgen avklarad.
Började med att vara i kyrkan igår från 9-14. Efter det åkte jag hem till Fredrik. Först låg vi och segade sen blev det käk. Efter det gick vi ut på en rätt lång promenad och pratade medans vi brottades med knott och mygg.
Väl hemma hos han igen kollade vi på film, drack te och myste i soffan.

Idag vaknade vi runt 12, käkade lunch, gick till ICA och sedan kollade vi på film innan klockan blev halv 6 o jag åkte hem.
Blir verkligen bara mysigare o mysigare att träffa honom.

När jag kom hem fick jag se en överraskning...

Mina Puma Complete Vectana låg i en kartong på min säng och väntade på mig.
På tisdag ska de invigas.
Jag blev jätteglad när jag såg att Kari hämtat dem redan. Hade inte väntat mig att se dem innan torsdag.
Det finns inga ord för hur skönt de sitter på mina stackars fossingar. De sitter mer än perfekt.

Skattar mig lycklig som lyckats hitta jordens 2 skönheter. Skorna och framför allt Fredrik.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback