moahaha



Dagen började med att jogga/powerwalka ca 3 km med Oscar. Jag och Jennie skulle egentligen gjort det men hon kom i säng för sent så hon orkade inte. Gick hem till henne i alla fall och så skulle hon ut o röka så jag följde med henne. Plötsligt kom Oscar dit helt random för att springa den runda som vi tänkt ta vilket ledde till att jag hakade på honom runt och Jennie tog våra grejer upp till hennes lägenhet.

Sen duschade jag och gick till skolan vilket sög stenhårt. Händer ju knappast någonting där. Efter skolan åkte jag till Jakobsberg och mötte upp Felicia och inväntade Jennie... Tillsammans åkte vi till Outlet för att Felicia skulle köpa skor, gick runt där ett tag och sedan tog vi bussen tillbaka till jakan. Jag o syrran åkte hem till mamma o pappa för att jag skulle få hjälp med en inbetalnings-grej och så blev jag kvar där på lite pannkakor. Packade även med mig en del kläder som kan vara användbara vid träning.

Åkte hem och nu har jag precis noppat klart Felicias ögonbryn. Det blev inte så bra men det kunde vart värre.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback