My sis from another miss



Hemma sjuk idag.
Mår illa, har ont i halsen och skakar i hela kroppen. Känns rätt ostabilt när jag ställer mig upp. Som att benen är lika sladdriga som kokta spaghettis.

Jasmin kommer hit o sover över senare, vi ska plugga matte inför morgondagens nationella prov, med hjälp av min underbara kusin. Innan läggdags ska vi glo på Dokumentär innifrån, som sändes igår angående McDonald's som arbetsplats. Man blir lite mörkrädd och orolig faktiskt.

Jasmin känns mer och mer som en syster för mig. Hon sover här nästan en gång i veckan och vi har alltid kul ihop. Mycket roligare än det tjafset vi orsakade oss själva igenom nästan halva 1:an. Men bra vänner finns det på tok för få av och hon är en riktigt bra vän.
Me love.


Ska städa nu inför det finfina besöket och sen skall jag nog ändå ut och grilla mig själv i solen.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Arg syster

Du borde skämmas! Du tycker säkert om henne mer än din riktiga syster. :'( Men visst...Visst!!! Om du vill ha det på de sättet så ja.. Jag kan väl oxå hitta en ny syster.



dukanjuglömmaattjagtänkersolameddigomduskavarasåhär!

ps, vill fortfarande ha en färdig Billy's när ja kommer hem ;)<33



oh juste en sak till....hmm...JUSTE glöm inte att besöka min blogg!

2010-05-17 @ 13:13:46
URL: http://feliciamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback