Prov och betyg

Jag fick idag veta att jag höjt mitt betyg i svenska från ett Ig till ett Vg+ med chans på Mvg genom nationella provet. Det gillar vi alla starkt!!!
Gjorde sista provet i datakunskap nu på eftermiddagen också - PowerPoint det gick awesome. Fick med allt, men det är väll inte mycket att skryta om heller? Har ett restprov kvar som skall göras på onsdag. Det kommer bara bli ett g+ på det så jag hoppas att mina chanser på Mvg inte är som bortspolade för det. Har ju trotts allt fått Mvg på alla andra prov.

Nu ska jag ligga i sängen och dega tills Kari kommer hem. Tror att det blir middag först och sen iväg för att köpa löparskor (vet att jag tjatar oerhört mycket om det men jag känner mig så pepp på att dra ut o springa i ett par riktiga skor). Och ja, efter skoköpet blir det nog invigning av dem om det inte börjar regna, vädret känns rätt osäkert för tillfället.

Peace out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback