Shop till you drop

Idag grävdes jag djupare ner på botten... Jag vill inte gå in på det mer just nu, jag mår redan skitdåligt.
Ni som känner mig och ni som följt min blogg ett tag vet att jag tröstar mig med shopping. Och det var precis vad jag gjorde idag.

Förra veckan köpte jag en sånhär tubklänning (detta är en tubtopp, hittade ingen bild på klänningen på hemsidan). Idag köpte jag en till lika dan fast en vit/svart randig. Köpte även en vit klänning mycket mer lössittande med samma axelband som på brottarlinnen. Tyvärr måste jag byta den snarast då jag behöver en storlek mindre.
Gick in i någon okänd affär och hittade ett längre linne som sitter åt vid rumpan. Vitt med ett svart ansikte på.

Sen fick jag pengarna att räcka till en fundation också. Trotts mina köp har jag över 1000:- kvar. Det skall ju hämtas ut paket i veckan och läggas undan till Göteborg.
Paketet innehåller en tunika som jag skulle haft på Fredriks studentmottagning. Nu får det bli ett sommarplagg i mängden i stället.

Gladare för stunden. Men smärtan sitter i.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback