Shopping som plåster på såren

Åkte med mamma hem till mormor igår. På tåget kom vi fram till att jag faktiskt skulle få tatuera mig (idag) men väl framme hos mormor började de 2 bråka vilket ledde till att mamma åkte hem och påföljden blev att jag inte kunde tatuera mig idag.

Gråter gör jag inte, får bli en annan gång helt enkelt. Jag och mormor åkte in till stan idag och shoppade lite.
Började med att köpa en telefonladdare eftersom jag glömde min hemma.


Sen blev det:

Skinnbyxor - Ginatricot - 29:-
Nitskärp Lindex 79.50:-
I know what you did last summer (alla 3 filmer) - Expert - 99:-

Änglar och demoner - Expert - 99:-
Lithium Batterier - Expert - 69:-
Strumpor - Walkon - 25:-

Skor Peperoni - Walkon - 249:-
Boxers - Vero Moda - 29.50:-

Jeans - Vero Moda - 107:-
Rakblad - Clas Ohlson - 149:-
2 halsband - JC - 98:-

Jag betalade Skinnbyxorna, nitskärpet, filmerna, batterierna och rakbladen själv. Resten betalade mormor.
För att försvara mig den här gången måste jag bara säga att hittar man ett par byxor i sin storlek för 29kr så köper man dem utan att fundera vidare på det. Eller ja, om de är fula är det självklart att man inte gör det men come on!

Tycker inte att det var så farligt i alla fall. Jag slaktade min spargris igår. Därför jag hade pengar (om någon undrade)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback