Studiebesök

Studiedag på polishögskolan med klassen hela dagen. Var rätt roligt faktiskt. Det värsta var det underbara vädret i kombination med min förkyldning - gick ju knappt att andas och varmt var det.

Vi fick göra någon demonstrationsövning med de blivande poliserna. Vi blev indelade i olika roller och skulle gå en viss runda och göra olika saker som leder till att poliserna måste komma på sätt att lösa problem som kan komma att uppstå  ute i arbetslivet.

Åkte till skolan efteråt för att träffa Jennie ocg blev kvar där med henne och några andra ett tag. Kände att förkyldningen hindrade mig från att stanna efter ett tag så jag började röra mig mot tåget.

Så vill jag dedikera ett grattis till Jasmin, som fyller 18 år idag! GRATTIS!!!



Fick precis ett infall av att vilja ut och springa men det får allt vänta tills jag är kry igen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback