Svensk humor ^1000



Kvällen kunde inte bli mycket bättre när Slumdog visade sig gå på Tv. Min absoluta favoritfilm. Kollade på Ali G InDaHouse också. Sjuuuuukt rolig :D

Mormor och morfar kollar på en pjäs på 4:an. När den slutar så börjar
Yrrol. En film som jag såg för någon vecka sedan.
Vet inte om jag skrev något om den men det är 77 olika roller som spelas utav
Suzanne Reuter, Ulla Skoog, Peter Dalle, Johan Ulveson och Claes Månsson samt Stefan Sauk.

Typisk svensk, dålig humor. Fast har du ingenting annat att göra en lördagkväll kl 22.50 så tycker jag att du kan slå på 4:an. Ett gott skratt har ingen dött av. Varnar dock för att de första minuterna kan vara rätt tröga men det händer saker hela tiden.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback