The new "IT-thing"


Cam-bilder ger ingen rättvisa

Men jag är kräftröd i ansiktet, urringningen och i nacken med skarpa vita kanter runt om.
Ett tecken på att det är dags att smörja in sig mycket mer kanske.

Hade friluftsdag med 1:orna och 2:orna var skittråkigt faktiskt och iskalla vindar blåste det också. En massa sammarbetsövningar där man skulle lyfta de andra över rep eller till andra sidan en sak, ÅNGEST MED ANDRA ORD.  Är man överviktig så vill man inte bli lyft, det är bara jättepinsamt och jag får ont i hjärtat av att försöka. Började nästan gråta vid en uppgift när de sa att man måste delta i det.

När vi slutade runt kl 15 så åkte jag med Jennie hem till henne för att gå på toa och hon skulle hämta pengar så drog vi till Jakobsberg och spelade fotboll med hennes kompisar. Var väll halvkul, jag fattade inte reglerna riktigt så jag körde bara på.

Nu är jag hemma och har smörjt in mina brännskador. Är helt slut i kroppen efter att ha vistats ute precis hela dagen. I morgon har jag simning och jag förstår inte riktigt hur jag ska orka med de där 40 längderna.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Malin

Njaee men hade deej på min vänlista på bubbleroom och t

2010-05-24 @ 23:41:16
URL: http://bstrom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback