Illamående

Ska f*n aldrig dricka Caipiroska igen. Usch och fy och blä! Gott var det, men hemskt illamående blev man efter ett par 6 glas... Eftersom smaken är starkt syrlig i sig blir det lätt så att man blir sur i magen av för mycket. Så sura uppstötningar gjorde hela min natt till en mardröm. Var inte roligare när jag vaknade i morse. Mådde pyton. Hade i alla fall vilat/sovit i 7 timmar, vilket för mig är tillräckligt för att orka upp. Övervägde att stanna i sängen men skulle ju iväg till jobbet så det blev uppstigning och tampades mot mitt illamående hela vägen till jobbet.


Nu efteråt har det kommit tillbaka så jag funderar på om det verkligen var alkoholens fel eller om man kanske fått en ingång till nästa influensa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback