Slutkörd

Jobbat fr 11.00-19.00... övertid med 4 timmar. Var riktigt slut efteråt. Kändes som att hjärnan smalt ner till en gegga mot slutet. Jag brände mig på nästan allt som gick att bränna sig på, satte handen i rinnande, kokat vatten, brände mig på pommesfrittes-skåpet, hamburge-skåpet o.s.v. Blir i alla fall mer pengar till Egypten. Jobbat 8 arbetspass på 5 dagar...


Löste även problemet med min moppe idag. Mormor köpte den i present till mig men den står på min mamma så jag kan inte sälja den. Dessutom har mamma pajjat den. Pappa beslutade sig för att köpa den när han kan ge mig pengar eftersom jag sa att jag inte trodde att jag kunde få mer än 2.000 för den. Så nu får jag 2.000 även fast jag kunnat få det dubbla om jag sagt det. Ibland är man efterklok. Pengarna kommer i alla fall inte att gå till nöjen utan till betalning av skuld.

Har slängt upp bilder ifrån kryssningen på Facebook, måste redigera ett par innan de är fördiga för att hamna på bloggen. I morgon åker jag även upp till mormor. Om jag tar med mig datorn kommer jag ha tid att lägga upp dem annars blir det på fredag. Nu är jag för trött för att ens kolla igenom dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback