Smirnoff Caipiroska

Blev inget bloggande hos mormor, tog inte med mig datorn dit heller.
Kom hem för ca 45 min sen har pratat med Algelica om kvällens planer och så där. Snart ska jag byta om för att åka iväg till jobbet sen blir det till att skynda sig hem för att duscha och spackla sig fin inför kvällen.


Ikväll blir det party hos Angelica. Funderar på om jag ska ta med min Smirnoff eller om det blir vanlig vodka. Vore ju i för sig intressant att prova ifall jag hade rätt om att min Smirnoff skulle funka bra med Sprite. Kan ju ta med den och prova. Går det inte så får jag väll googla på en drink som innehåller just den.


Eller har ni några tips? Med vad blandar man bäst Smirnoff Caipiroska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback