Surprise

Har en liten överraskning till er läsare. Hade tänkt spara den tills lite längre fram egentligen, men vad spelar det för roll.


För 2-3 veckor sedan sökte jag till ett TV-program på Kanal 5 som skall spelas in i Januari. Hade inget hopp om att det skulle gå nå vidare för mig. Men förra veckan fick jag ett mail om att de fann min intresseanmälan intressant och att de nu vill eha svar på fler frågor. Sedan förra veckan har jag vart nervös över sluthälsningen i deras mejl "Vi hör av oss så fort vi kan vid fortsatt intresse". Trodde att jag kunde ha failat på deras nya frågor.


Så fick jag ett telefonsamtal för ca 3 min sen om att de ville träffa mig personligen näste Fredag för fortsatt intervju eller vad det nu kan vara. Vad häftigt det skulle vara ifall jag kom med i TV. Skulle vara sjukt. Lovar att berätta hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback