Tihi

Var ju hemma från skolan idag för att jag fick så ont i magen igår - vilket höll i sig till idag. Någon gång runt lunchtid släppte det och då bestämde jag mig för att jag kunde jobba på kvällen.


Kom hem för inte alls så länge sedan. Kollat lite på Nelly.com, hittade inte så mycket men klickade hem ett värmeskydd för håret, ögonskuggor och underkläder. Alltid något... som jag inte hade köpt i annat fall.
Funderar på ifall jag ska lägga mig och kolla på film om en stund, i brist på annat att göra.


I morgon har jag sovmorgon tills jag vaknar självmant. Sen ska jag försöka slänga i ytterligare en maskin tvätt innan jag åker till jobbet. Blir ett par inlägg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback