Torra fötter



Hann trotts allt förbi banken för att hämta ut min lön *mihi*
Efter terapin styrde jag stegen till Eurosko och höpte dessa kängor. Bilden ger dem ingen rättvisa, de e så mycket tuffare - in real life.
Efter att ha gått runt i mina trasiga, otäta stövlar hela dagen var jag less på det. Hade lovat mig själv att inte köpa fler par skor till vintern. Tyvärr fick jag ge med mig. Jag går hellre med torra fötter och håller mig frisk i vinter än att de fryser till isbitar.


Hann in en sväng på H&M för att köpa nya string och en mascara och sedan till apoteket för att köpa en tub värme. Nu har jag bara 1/6 kvar av min lön. Ska leva i 10 dagar på det, blir tufft men det går.



Update om skon efter kommentar:
JA! skorna är varma. Och skulle jag mot förmodan frysa i dem så får jag plats med både sockor och en extra sula i dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du dom är varma eller?

2010-11-16 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback