Less is more

Nu har vi fixat mitt internet här hemma, riktigt skönt. Har verkligen varit arg och svurit högt åt att det inte fungerat. För att "fira" återkomsten av mitt internet tänkte jag bjuda på bilder ifrån min senaste shopping.





Någon utav dessa kommer att användas som nyårsklänning. Vi får se vilken det blir beroende på hur de sitter på. Ska självklart försöka hitta nå snygga accessoarer till också. Jag vet att dessa klänningar inte är värsta partyklänningarna o.s.v but less could be more. en enkel, stilren klänning med få utmärkande detaljer... That's classy. Kommer blir sjukt bra.


Sitter just nu och väntar på att min maskin tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp kläderna på tork och sedan röra mig in mot stan. Jobbar ikväll... Rätt slitigt men lättförtjänta pengar. Dessutom är det löning på måndag :D Det blir lite som plåster på såren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback