Osammanhängande

Blev en sen kväll igår.
Kanske borde man kalla det tidig morgon. Angelica följde med till Viper room igår och efter en hel kvälls dansande där hamnade vi på efterfest på Södermalm. Kom hem 7 i morse och faceplantade kuddarna direkt. Sov som en stock tills väckarklockan ringde klockan 15.00. Tog en dusch och kände mig lite som en ny människa. Skönt dock att jag slapp gå bakis idag, var inte så full igår heller. Blev lite stressigt iväg till jobbet, fick kämpa för att få något i magen innan och det tog tid.


Igår tävlade vi även om vem som lyckades strula med flest killar under kvällens gång. Nostalgiskt och barnsligt roligt. Hur många jag fick till det med är en hemlighet men det gick inte lika illa som första gången jag var med i en sådan tävling. Fick ett hemskt sugmärke på halsen av en kille... Det värsta av allt var att han gjorde det för högt upp mot käken så jag har ont mot halsmandlarna till. Jag är för gammal för sånt här.


Kollar på Beck - Advokaten just nu. Sett det förut. Den är inte en av de bästa men den funkar att kolla på. Ska se vidare på den och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback